sábado, 10 de noviembre de 2012

ejercicios de sinónimos e antónimos

Ejercicios de sinónimos e antónimos.
Sobranceiro.Sobresainte.Mediocre
Sobresainte.Teño unha amiga que è sobresainte cantando.
Mediocre.Eu son mediocre cantando.
Similar.Parecido.distinto.
Parecido.Eu teño un pantalòn parecido ao da miña amiga.
Distinto.ese can e distinto ò da tua avoa Manuela.
Lacazàn.Perezoso.Traballador.
Perezoso.Eu son bastante perezosa à hora de levantarme.
Traballador.Ese home é moi traballador.
Medoso.Asustadizo.Valente.
Asustadizo.Manuel e moi asustadizo cando ve unha araña.
Valente.Miña nai foi moi valente cando estivo enferma.
Quenda.Partida.Toda.
Partida.A partida de tomates estaba mala.
Toda.Todos os tomates estaban malos.
Rosmón.Roñòn.Calado.
Roñón.Ese bebé è moi roñón á hora de comer.
Calado.María é moi calada.
Caro.Custoso.Barato.
Custoso.Ese abrigo é moi custoso.
Barato.Esa camiseta é moi barata.
Còmico.Divertido.Aburrido.
Divertido.Ese xogo é moi divertido.
Aburrido.Marìa é moi aburrida.
Teímoso.Terco.Dócil.
Terco.Xoán é moi terco á hora de cociñar.
Dócil.È moi dòcil á hora de estudar.
Áxil.Rápido.Lento.
Rápido.O teu cabalo é moi rápido cando corre.
Lento.A tartaruga é moi lenta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario